SPONZORI - HERBA SVET

субота, 2. јануар 2016.

Za sve početnike

Dobar dan dragi moji verni čitaoci i oni koji ćete to postati.

Odlučila sam da počnem da pišem korak po korak, kako početi i šta raditi,
kako bih pomogla mnogima koji tek počinju da menjaju svoje misli, svoj život.
Mnogi od nas u praksi koriste afirmacije, ali ne razumeju mehanizam njihovog delovanja i ne osećaju neki konkretan učinak. Kada je reč o afirmacijama i privlačenju željenog, tu postoji jedan problem. Mi smo naučili razmišljati u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti…
Ono što nam se desilo u prošlosti, predstavlja kočnicu koja nam ne dozvoljava da verujemo da se zaista mogu desiti čuda, na osnovu čega stvaramo proročanska uverenja koja sugestivno deluju uvek kada nešto želimo. Sadašnjost doživljavamo kao nešto što se neminovno nameće u ovom trenutku, puštamo je da prolazi. Realizaciju željenog vidimo tek u budućnosti, koja zapravo ne postoji i ne možemo je uhvatiti isto kao što ne možemo uhvatiti svoju senku.

Jedino što je izvesno to je sadašnji trenutak. Afirmacije služe za to da se orijentišemo isključivo na ovaj trenutak.


Objasniću korak po korak i ako to budete pratili,
vrlo brzo uspeh, sreća, izobilje i blagostanje ućiće u vaš život.
Ne zaboravite da u vaš život privlačite sve ono o čemu mislite.

KORAK 1

Prvo trebate da počnete da vežbate. Da se uverite da to vi možete, a tek onda krenete na drugi korak.
Ono što treba da radite svaki dan i u svakoj situaciji, jeste da promenite svoje negativne misli pozitivnim. Daću vam nekoliko primera koji će vam pomoći a vi ih prilagodite vašim životnim situacijama.

Primer 1: Ujutru se probudite, pogledate kroz prozor i kazete: " Opet ova prokleta kišetina pada, uh što me nervira" ( ovu rečenicu zamenite sledećom) Kiša pada, ali to je dobro. Neće biti suše, sve će lepše da raste, a ja ću danas svoj dan provesti najbolje što mogu.

Primer 2: I ovo jutro sam se probudila sa bolovima. I tako svaki dan  ( ovu rečenicu zamenite sledećom)  Ovo jutro sam se probudila sa bolovima, ali sutra će biti bolje. Sutra je novi dan i biće onako kako ja želim. 

Ukoliko svaki dan počnete ljutnjom što nije Sunčano, ili što je pretoplo, ukoliko svaki dan kukate kako vas nešto boli, kako ste nervozni, ukoliko kukate da nemate i da ste loše, baš to ćete i dobiti. Sve o čemu razmišljate, to i dobijate. Kukate kako je Sunčano, dobićete još Sunčanih dana. Kukate što je kiša, dobićete još kiše. Kukate da nemate novac, dobićete da ga još uvek nemate. Jer vi o tome razmišljate. Vi razmišljate o stvarima koje ne želite u svom životu i dobijate više toga što ne želite, jer o tome mislite. Znači shvatili ste.Ono što želite u životu o tome razmišljajte. 

Primer: Danas je kišovit dan, mogla bih zavoleti kišu. Pronaći nešto lepo u tome. Mnogo je sunčano napolju, ostaću u svom domu i provesti najbolje što umem. Danas je divan dan, sutra će biti još lepši. Nije mi potreban novac da bih bila srećna. I znam da će mi doći novac, u pravom trenutku za mene. 

O svemu ovome pisaćemo još mnogo tekstova. A uskoro cete moći da imate online savetovanje samnom preko skaypa i pitati sve što vas zanima. 

Ovo je prvi korak, pokušajte. Pitajte šta vas zanima. Jedna od dobrih rešenja je da posetite moj YouTube kanal i čitate afirmacije koje sam spremila za vas.

Uzivajte i pišem vam uskoro o KORAK-u 2



Нема коментара:

Постави коментар